Goooood Jul! (o:>*

Kära Vänner!
En riktigt God Jul på er alla.
Bloggen här har nu överlevt ett helt år.
Tack, tack för alla kära, roliga kommentarer ni skrivit, de värmer så och gör mig uppriktigt glad!
Här i Helsingborg finns icke en endaste snöflinga denna julafton, tyvärr,
meeen!
Mannen min, har blåst ut ljus i fönstret så det stänkte stearin på nästan hela rutan,
såå... det får duga.
(o:



(kolla här! kult! he, he JAG julen -65,
Obs, lillsyrran i mamas mage!)

Nu, ska jag griljera skinka och koka ägg, bordet är redan dukat,

Placeringkort
(En annan fick aldrig gå i lekskola,
så ibland kommer anfall av klippa-o-klistra )


snart kommer tjocka-släkten, lagom till glögg o Kalle Anka...
God Jul!

-NIÑOOOO!
-RÖR INTE
leverkorven!!!
-Har jag inte sagt tusen gånger att.....
- Jäkla vovve! Nu får gästerna ingen leverk ....
-Bla, bla, bla.. grrr...

Att hon bara har hjärta att misstänka lilla mig på själva julafton!
-Jag, skulle då ALDRIG stjäla!
-Inte på självaste julafton i alla fall!
- ...
- ...
-Nåja...
-Kanske...
- Sanningen att säga så var Leverkorven riktigt god!
(o;
-Raaaap!

...


Kommentarer
Postat av: Tinna

Du är en riktig konstnär, vilka roliga placeringskort. Nu har man fått lite tips tack för det, dom var verkligen fina. Och lilla Niño!! Så söt han är. En forstatt skön helg önskar jag er alla. Litta leverkorv hade nog den lilla svarta tyckt om. kr T

2008-12-25 @ 09:51:17
Postat av: skogsnuvan

En liten försenad julhälsning från oss här i Fisksjön. Vi har ätit och ätit hela helgen och umgåtts så där 15 personer varje dag. Skoter har killarna åkt så det rykit om det och snö är det massor med snö. Kram på dig och det har varit kul att lära känna dig. Hoppas du och gubben följer med Björn upp någon gång så vi får ses

2008-12-27 @ 19:32:27
Postat av: Camilla med Enzo

Kul att träffa dig igen igår! Sedan var det ju en extra bonus att hitta din blogg via Wallanders blogg. Jisses, vad jag har skrattat när jag läst :-). Vi hundägare måste vara ett släkte för oss själva... Hoppas vi ses igen!

2009-01-04 @ 19:27:37
Postat av: Helene & Wallander

Maria/Niño vilken kvällsupplevelse ni gett mig. Jag har läst hela bloggen... (tur att ni bara bloggat ett år)och skrattat så tårarna runnit. Snacka om att blogga trevligt!!!!! Ni bjuder verkligen på er själva. Att sedan få veta att G gått vilse (även om han aldrig kommer att erkänna att det var så) var kul. Fårtjuveriet var bland det allra roligaste och laxmacketjuveriet och leverkorvsinlägget, FAN (jag vet att det är OK att svära på denna blogg) vad jag skrattade.



Det var jättetrevligt att få lära känna er igår.



En sista sak... jag hoppas att vi kan fortsätta hålla "sams" trots att vi inte håller på samma lag, varken gällande fotboll eller hockey. Men en sak är vi överens om, dvs att ZLATAN är en fantastisk fotbollskille (som lämnade ett normalt förbaskat bra himmelsblått lag).



Pussa på busfröet!



2009-01-04 @ 23:29:32
URL: http://wallander.blogg.se/
Postat av: Elenor och flatten Zidane

Hej. Vad kul du skriver...skriv oftare...Ska kika in här igen!!!!

Tjing

2009-01-05 @ 13:29:16
URL: http://www.ilsanosfatboy.cybersajt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0