I rymden finns det luft!

Ett inlägg speciellt framtaget för min bloggvän Ann...

I min ständiga iver o längtan efter rymdljusochluft, beslöt jag mig för att riva ner en hel hög med köksskåp! Tjuuusigt och opraktiskt.
Såklart!
det fattade alla...
men om det var något jag var absolut helt säker på så var det just det, att en massa skåp hängandes i ett miniatyrkök, det gör ingen människa glad, det är bara sådant man tror... så ner åkte de, skåpen, oavsett vad folk sa.
Lösningar, mitt favoritord, de kommer, man vet inte alltid exakt hur eller när men kommer gör de... ja, om ni förstår hur jag menar?
-Sambon! jag vet! plötsligt under en myyycket viktig il classico-match kom den, lösningen, -Vi hänger naturligtvis kastruller och lock i trapphallen! visst ääär det en bra idé?
...

Tadaaaa och Hepp!
I rymden finns det luft, tro mig!

Tänk vad mycket minnen man har, jisses, var alldeles tvungen att klottra dit en del av dem, fast... ha,ha nu syns inte köket... Handduken... kom jag på nu när jag tittade igen på bilden, den är Gustafs, Inges fine pappa som vi saknar så oändligt mycket... men vi ler o skrattar var enda gång vi pratar om honom
Gustaf har jag skrivit om här.

ja det var bara detta, inget annat.
Barlelona vann il classico den gången, utskåpning, hehe...
=)

Kommentarer
Postat av: skogsnuvan

Fast skåp kan man nästan inte få för mycket av. Jag önskar jag hade fler för vad ska man göra av alla grejor man behöver. Jag saknar skafferiet som vi hade i köket en gång i tiden. Det blev så småningom toalett och det är klart att jag har hellre toalett inne än skafferi. Lycka till

2011-04-14 @ 20:38:13
URL: http://skogsnuvan.bloggagratis.se
Postat av: Wallander

Vad fint det blev... vilken idérikedom du måste besitta :-)



Tur man har fina minnen av dem som inte längre finns kvar hos oss här nere på jorden!



Ha en fin helg på er!



2011-04-15 @ 21:40:48
URL: http://stadsflattarna.se
Postat av: Ann

Så härligt det ser ut. Även om det kanske är en smula opraktiskt, men vad gör det. Tack för titten ! :)

2011-04-17 @ 13:33:51
URL: http://[email protected]
Postat av: Bea

Hörru nu får du sluta att dra efter andan av ren förtjusning över dina köksideer och andas in lite ny luft och göra ett nytt inlägg. Kanske du fått syrebrist av all den nya rymden ( i rymden finns det ju ingen luft, ha ha!! )

2011-06-07 @ 21:16:35
Postat av: Christina

Ha ha, vilket underbart inlägg! Nu har jag suttit och fnissat till alla små roliga texter du lagt in i köksbilden ...de snodda glasen - vem har inte såna ;-)



Jag avskyr också överskåp, speciellt om de sitter över arbetsytan - det finns roligare saker att glo på än skåpluckor precis framför nosen.



Jättefint blev det, och vilken finurlig sambo :-)

2011-06-11 @ 12:00:10
URL: http://stribergsstation.blogspot.com/
Postat av: skogsnuvan

Hej nu var det länge sedan du skrev men jag hörde ryktas att ni äntligen ska komma och hälsa på och det under en vecka då jag faktiskt är hemma. Välkommen. Så roligt det ska bli. Det är precis ett år sedan Helen Erika och jag var nere i Helsingborg föresten

2011-06-15 @ 14:23:27
URL: http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0