Kvasten, pannan ja o en katt skulle de vatt...

Vovven är sur för att det bara var kattor på Blåkulla...
Trodde inte han skulle märka något ju (o:
De är ju svarta de också!
Vi har börjat på en aktivitetskurs Niño o jag.
I onsdags startade vi med Agility och det var ju riktigt skoj.
Hinderbana för hundar alltså. Hopphinder, tunnlar, bord o slalom provade vi på.
Niño var duktig o mycket modig.
Kontakten! mina damer o herrar... Den fanns där som den skulle och för första gången av alla jäkla träningar kunde jag vara någorlunda avslappnad i kroppsspråket o faktiskt kände jag flyyyt...
Jag kunde ju påverka hunden!!! Tror knappt det är sant.
Övning ger färdighet alltså,
den gamla sanningen håller visst,
även om det är svårt att tro det när man är i början av att lära.
Man ska inte ge upp!
Tack vare CoachGöran har vi kommit vidare i utvecklingen!
Vi såg ut som på lerhögar när vi kom hem tio på kvällen.
Trötta och jätte-nöjda. Kaffet smakade utmärkt i hemma värmen när jag sjönk ner i soffan och sambon fick höra allt in i minsta detalj som vanligt, stackars man.


image64
Snön har intagit Skåne, nu!!!
Grannt är det!
Hej mitt vinterland... trallallaaa...
GLAD PÅSK !
(o:

Kommentarer
Postat av: skogsnuvan

Som du sett på bloggen så har vi haft en härlig långfredag och Björn o Anette fick sitt vatten fixat i stugan så nu är allt frid och fröjd. jag ska dit på fest i kväll och imorgon till den andra brodern. Här ska det festas hela helgen lång. Vi är så där 15-16 personer småbabys och hundar och katter och livet är tjosan . Glad Påsk

2008-03-22 @ 09:20:11
URL: http://skogsnuvan.bloggdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0