Kaffe på en stubbe...

Var i skogen ett par timmar igår.


La spår till pumin och det var uppskattat minsann, Niño for som ett jehu fram till (köttbulle)slutmålet, och jag efter i andra ändan av kopplet.
Måste köpa lina och spårsele till honom, kopplet känns för kort.
Många hackspettar i skogen by the way
skulle haft långa objektivet med mig...



Skönt med lugn o ro
Kaffe på en stubbe,
kamera med självutlösare
haha
man får roa sig bäst man kan när alla andra jobbar!
Livet är härligt.
Men,
idag känner jag mig seg, trött o besviken...
damen som skulle köpa vår lägenhet hoppade av i sista stund...
kontraktet skulle skrivas idag...
Skit också, varför får man inte vara riktigt glad?
Llivet är en prövning och det ordnar sig säkert till slut, finns såklart större bekymmer i världen, men jag kan inte komma på några just nu?
Tror jag ska gå bort till huset och måla lite luckor i det jätte-fula köket så jag blir glad igen
Tralla llaaa
Japp,
det ska jag.

Kommentarer
Postat av: Anita

Vilken härlig trollskog du vandrar omkring i. Här halkar man omkring på underlaget. Alla har halkat omkull och slagit sig mer eller mindre.

2007-12-27 @ 13:09:45
URL: http://skogsnuvan.blogdog.se
Postat av: skogsnuvan

GOTT NYTT ÅR PÅ DIG.Ska hälsa dig från Björn o Anette. Dom trivs i sitt nya hus och med snön som har fallit ner. Kör skoter och kross på sjön så det brummar i hela byn (inte Anette hon kör spark) Inatt är det invigningsfest hos dom och vi är 25 personer så det blir säkert både varmt och trevligt. ha det bra Anita i Fisksjön alias skogsnuvan

2007-12-31 @ 10:28:19
URL: http://skogsnuvan.bloggdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0